پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

در اين وبلاگ سعي بر اين داريم كه روش هاي پيشگير از كمر درد و روش هاي درمان كمر درد را معرفي كنيم

كمر درد چيست

۱۶ بازديد

كمردرد چيست؟

كمردرد بيماري مي باشد كه توسط خود ما ايجاد مي شود درواقع يعني اگه وسايل زياد سنگين كه از حد توان ما بيشتر باشد را بلند كنيم دچار ان مي شويم كمر انسان تا يه حدي توان دارد و اگر از حد توان بيشتر وسايل سنگين را بلند كنيم كمردرد سراغ ما مي ايد و دچار كمر درد مي شويم البته كمردرد مانند بيماري هاي ديگه نيست كه درمان داشته باشه بلكه اصلا هيچ درماني ندارد اين بيماري درواقع تنها روش درمان يا عمل مي باشد يا اينكه جلوگيري و همچنين رعايت اصول پزشكي جهت جلوگيري از اسيب ديدن كمر و جلوگيري از كمردرد با بهترين روش ممكن و بهترين كيفيت كمردرد را شوخي نگيريد زيرا كمردرد در واقع درمان قطعي ندارد و باعث مي شود كه براي مدت طولاني و حتي شايد براي تمام طول عمر اين درد را به همراه داشته باشيد و سخت اوقات خود را به گذرانيد پس اين را به ياد داشته باشيد كه تنها روش درمان اين بيماري جلوگيري مي باشد يعني بار و اثاث و وسايل سنگين را بلند نكنيم يا اگر قصد بلند كردن ان را داريم با دو نفر و يا سه نفر ان را بلند كنيم تا با بهترين روش ممكن ان را بلند كنيد و راحت جابه جا كنيد با بهترين روش ممكن سريع اسان و بدون دردسر اابته بايد اين توجه را داشته كه تنها روش جلوگيري از كمردرد همين است كه وسايل سنگين را بلند نكنيم و يا اگر بلند مي كنيم چند نفره ان را بلند كنيم تا به كمر فشار نيايد و همين كه جلوگيري از ابتلا به كمردرد و اين بيماري دردسر ساز كه واقعا حتي توانايي بالا رفتن از پلكان رو از انسان مي گيرد و زندگي را بر كام انسان تلخ مي كند و نمي گذارد كه حتي كار هاي روز مره را به راحتي انجام داد و درمان قطعي هم براي ان وجود ندارد

باکلوفن یک داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAID) است که برای کاهش درد، التهاب و تب به کار می‌رود. این دارو از مکانیسم اثر خود برروی آنزیم‌های پروسیکلینوئید (COX) بهره می‌برد و در نتیجه، تولید پروستاگلندین‌ها کاهش می‌یابد. پروستاگلندین‌ها مواد شیمیایی هستند که در ایجاد التهاب، درد و تب نقش دارند. با کاهش تولید پروستاگلندین‌ها، باکلوفن بهبود درد و التهاب را فراهم می‌آورد.

https://salemziba.com/tablet-capsule/baclofen-for-back-ache-and-side-effects/

باکلوفن به عنوان یک انتخاب معمول برای مواردی از جمله آرتریت، التهابات مفاصل، درد عضلانی، و حتی در برخی موارد دندان درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، مصرف این دارو نیاز به تجویز پزشک دارد و باید به دقت دستورات و نکات مربوط به مصرف آن را از طرف پزشک مراعات کرد. همچنین، باید توجه داشت که ممکن است باکلوفن در برخی افراد عوارض جانبی از جمله مشکلات گوارشی، خواب آلودگی، یا حساسیت پوستی ایجاد کند، بنابراین افراد قبل از مصرف باید به پزشک خود مشکلات و تاریخچه پزشکی خود را اطلاع دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.