سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

در اين وبلاگ سعي بر اين داريم كه روش هاي پيشگير از كمر درد و روش هاي درمان كمر درد را معرفي كنيم

با اين ورزش بدني انعطاف پذير داشته باشيد

۱۶ بازديد

با اين ورزش بدني انعطاف‌پذير داشته باشيد

ايسنا/كرمانشاه رئيس كميته بادي بالانس هيات ورزش‌هاي همگاني استان كرمانشاه گفت: بادي بالانس رشته‌اي تركيبي از سه ورزش است كه مي‌تواند به افزايش قابل توجه انعطاف پذيري بدن كمك كند.

نوشين داردرفشي در گفت و گو با ايسنا، بادي بالانس را تركيبي از حركات ورزش‌هاي تايچي، يوگا و پيلاتس معرفي كرد و افزود: بادي بالانس ورزشي كششي، قدرتي، استقامتي و كاملا مهندسي شده است كه مي‌تواند انعطاف پذيري بدن فرد را تا حد قابل توجهي افزايش دهد.

وي تصريح كرد: تمرينات اين ورزش طوري طراحي و مهندسي شده كه تمام ابعاد جسمي فرد از عضلات ريز گرفته تا درشت را تحت تاثير قرار مي‌دهد و همين باعث مي‌شود تا فرد بدني قوي و توانمند داشته باشد.

رئيس كميته بادي بالانس كرمانشاه اضافه كرد: اجراي حركات اين ورزش كاملا آرام و ملايم و با تمركز است و شروع آن هم با تمرينات تاچي خوهد بود تا ذهن و بدن فرد را آماده ورزش كند.

وي اظهار كرد: از آنجايي كه بادي بالانس تركيبي از بهترين حركات سه رشته تاي چي، يوگا و پيلاتس است، براي همين فوايد اين سه رشته را هم در دل خود دارد كه از جمله آنها مي‌توان به افزايش انعطاف پذيري ماهيچه هاي بدن اشاره كرد.

داردرفشي اضافه كرد: افزايش قدرت، كمك به تحرك مفاصل، تاثير در افزايش روند عضله سازي، تقويت قسمت مركزي بدن و اندام هاي تحتاني، استقامت قلبي و عروقي، تراكم استخوان‌ها، كاهش سطح استرس بدن بويژه در شرايطي كه اكنون به واسطه شيوع بيماري كرونا با آن دست به گريبان شده ايم، افزايش تمركز و دقت، سلامت ذهن و بالا رفتن توانمندي‌ روحي و رواني از مهمترين فوايد ورزش بادي بالانس است.
منبع... ايسنا

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.